diumenge, 5 de setembre del 2010

Dresprés del parèntesi

La veritat és que duc tot l'estiu atrafegat i no he fet res del que volia. Ni tan sols les coses que m'havia compromés a llegir. Així que serà qüestió de posar-se les piles.
Això no vol dir que l'estiu no haja estat profitós, ben al contrari. Però ha estat un estiu ben poc literari (respecte les lectures i l'escriptura). Fet i fet, encara em duren, contra la meua voluntat, les dues lectures que vaig encetar en començar l'estiu: "El consol", d'Anna Gavalda i "Miracle a Llucmajor" de Sebastià Alzamora.
"El consol" és trista però m'agrada molt com està escrita. I et fa riure en la seua tristesa. M'agraden especialment les descripcions (de personatges, llocs, pensaments, situacions,...) telegrama que utilitza. No me l'he acabat, però m'atrevesc a recomanar-lo. Un home de 47 anys immers en una família actual, a París.
"Miracle a Llucmajor" és divertida però encara no li he trobat càrrega de profunditat. Potser en té alguna al final. És divertida. És un divertiment. Fa de bon llegir. Si algú en vol saber més: http://www.vilaweb.cat/noticia/3707756/sebastia-alzamora-educacio-sentimental.html

3 comentaris:

anna g. ha dit...

de vegades va bé desconnectar de la literatura per reprendre-la amb més ganes.

bona rentrée! :)

Begonya Pozo ha dit...

Roig,

no sé si creure'm allò que dius...tu lliges fins i tot quan dorms!

Una abraçada

Josep Lluís Roig ha dit...

No he llegit gens, però no patiu, que ara a classe de l'eso amb 25 (o més) per aula els posaré feina i segur que es portaran tan bé que podré llegir tranquil·lament!