dilluns, 26 d’octubre del 2015

Resum d'activitats

Les coses van com van, i s'acumulen. Aquest mes d'octubre vaig presentar el meu "Resurrecció i mort de G.T." a la Llibreria 3i4 de València i a la Llibreria Quart Creixent de Palma. A més, vaig participar al festival Tocats de Lletra de Manresa.
A tots els llocs m'han tractat meravellosament.
Tanmateix, el meu botí ha estat, a més de vi, el de diferents llibres, com la segona novel·la de Lucia Pietrelli ("Qui ens defensarà", Lleonard Muntaner editor), però no he tingut temps de fullejar-ne cap. Ara, el tresor més preuat, perquè Carles Torner és un autor de la meua devoció i per introbable, ha estat "A la ciutat blanca", Llibres del Mall, 1984. Comprat per un euro a la Llibreria Quart Creixent.
Citaré un poema que mostra com la poesia pot ésser interpretada de mil maneres, segons el vent del temps i de les coses. Trobe que no calen més explicacions:

RÈPLICA

Ho dic ben alt
i que valgui d'exemple:
tota AU-TO-RI-TAT
deixa de ser-ho
quan la desobeeixo.

- Carles Torner, "A la ciutat blanca", Llibres del Mall, 1984.
I aprofite per a afegir una foto, per ordre cronològic, de València, Palma i Manresa.