dijous, 17 d’abril del 2008

LA PRESENTACIÓ A BCN

Definitivament, crec que em poden contractar per eliminar la sequera. Anit no, però aquest matí quan ens hem alçat (la meua parella i jo) s'ha decidit a ploure i ha arribat fins els vint (2o!) litres per metre quadrat a Barcelona.
I per dissabte, que anem a Tàrrega per participar en un acte que commemora els cent números de la col.lecció de poesia de Pagés, també hi ha amenaça de pluja! Ja us/em contaré com acaba la cosa!
Respecte de la presentació, va anar molt i molt i molt bé. Hi havia molta gent (més de cent persones) i Àngels i jo ens vam complementar força bé: jo posava la pausa i ella el nervi. Així, el públic ni es va adormir ni en va eixir amb taquicàrdia.
Va ser força agradable i agradable. I hauria d'agrair als amics i als que no coneixia el venir a acompanyar.
Per cert, que vam dormir en un hotel a tocar de l'Horiginal i del CCCB i del MACBA i a prop de la Plaça Universitat que estava molt bé. Senzill, però amb molta gràcia. I nou. Ciutat Vella, es diu. De tres estrelletes, però molt correcte.